Enter Your Slogan Here: Lorem Ipsum Semblar un Simplificat Quam un Skeptic!

pühapäev, 14. november 2010

nightmare .

helou . kell on palju ja ma ei viitsi eriti kirjutada , pilte ka pole , sest ma pole enda arvutis . Lühidalt siis tänasest päevast : ärkasin mingi kell 11 , sain Britu ja Kerttuga kokku , läksime ajakirju ostma , pärast nad tulid minujuurde ja ss hakkasime pilte & postreid vahetama , ma sain Justinit , Kerttu sai Adamit ja Britu sai Rihannat . pärast seda läksin tädiga Estonia SPA'sse ujuma , ülepikaaja sai saunas käia ja ujuda . pärast läskime Hahn pub'i sööma ja siis õe juurde ja siis ma läksin poest läbi , ostsin endale snäkke ; kaalukomme , kõpsu & vitamiinivett . nüüd ma siis olen kodus , vaatasin just Ühikarottide kordust kanal2.ee pealt ja nüüd igavlen . bye . :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kust sa Brittu tead ?

Lisanna

Anonüümne ütles ...

Sorry ma ei tea miks ma selle lisanna sinna lõppu kirjutasin ? , haha !

Postita kommentaar

meows