Enter Your Slogan Here: Lorem Ipsum Semblar un Simplificat Quam un Skeptic!

reede, 26. november 2010

whats my name ?

Terejou , ma pole ammu jälle bloginud , koguaeg mõtlen , et nüüd blogin , aga ei , ikka ei viitsi . Midagi põnevat pole vahepeal vist juhtunud . Eile ( neljapäeval ) juhtus koolis üks väga rõve asi , nimelt , oli poiste WC's poti kõrval maas väljaheide , tõsiselt rõve , hea , et ma seda ise ei näinud + lisaks sellele haises kogu esimese korruse koridor , ewwww . Hinded on mul see veerand eriti head . Maitea mis toimub , mul on viimaselajal nii suur laiskus , et ma ei viitsi isegi trennis käia , jube lihtsalt no .
Varsti on jõulud ja mu sünnipäev , ei jõua enam ära oodata :3 pean arvtavasti Steffanis paari inimesega , ei viitsi seeaasta midagi suurt enam korraldada . jõuludeks pole vist veel erilisi plaane .
Täna tulin koolist koju ja lihtsalt passisin tühja , magasin õhtul 2 tundi , kool on väsitav , misteha .
Praegu tegin maniküüri ; prantsuse maniküür + kuldne glitter + tähed . Täitsa ilus tuli . :)
kell on 22.58 ja ma olen juba väsinud , varsti magama , loen veel veits raamatut ; poisid , stringidja ogar kass , hea raamat soovitan . Igastahes tsau !
@ <33

@ jou .


@

@ mawmaw .

@ ns .

0 kommentaari:

Postita kommentaar

meows